Fortfarande sjuk

Humm börjar bli lite orolig för min förkyldning feber och ont i halsen drama här!
de är 7 dagar kvar till jag är i Turkiet och solar och har mig med bästa vän Albin!
men dock som jag har känt mig sen i lördags/söndags natt  så står jag snart inte ut !

har feber toppar känner mig bra då jag vilat så fort jag går ut med hundarna städar eller ja något sånt så får jag feber !
har haft så sjukt ont i huvudet nu i några dagar så har knappt kunna titta på tv bara sovit !

känns inte heller så roligt då jag har en kompis på besök ! men vad ska man göra de är bara att gilla läget försöka va social så gott de går !

om min kompis frågar något så får hon en snarkning tillbaka då får hon tolka de som hon vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0