haft 1 hund i 1 dag

Måste säga att det känns otroligt konstigt att bara ha 1 hund! jag blir lite förvirrad!
är van med allt bus allt hopp och stoj runt om kring mig men inte de inte!

Taira är i Löpen och ja vad ska man säga om de Pooh älskar de!
hehe
så jag har Pooh under resten av veckan och moster kommer ha Taira!

så jag och Pooh har myst i soffan hela morgonen!
vi klev upp vid 06:45 och tog oss en rejäl promenad till 07:55 ca!
då var vi båda rätt trötta och kröp ner i soffan och smaskade på lite frukt och yougurt!
kan dock säga att pooh inte är någon yughurt ätare  direkt han har yugurten över hela ansiktet men gott tycker han!

förutom det så har han kommmit på att de är otroligt roligt att gärva på täcket som matte sover under!
hon börjar sprattla så roligt då!
just nu har pooh bäddat in sig i täcket som han har då han är här och han ligger och sov er så skönt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0