Home ! är dyng förkyld

Jao efter helgens galenskap har jag dragit på mig en fet förkylning!
så ont i halsen pimplar te ut av tusan nu så jag hinner bli frisk innan Turkiet med Albin! taggar sönder

förutom att jag blivit sjuk så är min mamma mäst underbaraste baraaste människa! som kommer med glass om en liten stund kan inte bli bättre! har sjukt ont i halsen så kan inte svälja!
så just nu drömmer jag mig bort om att smutta på en jäger bedöva halsen lite!

oförglömmligt minne med road trippen Och Alkoho i finnaland kani nte bli så mycket bättre bar skåpet är uppladdat!

madde som flyttar nästa onsdag kommer sakna henne sjukt mycket men blir att åka och hälsa på henne då jag har tiden och möjlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0