Kryar så gott jag kan

Tanken med att jag ska bo i sverige är nog inte tänkt!
vart sjuk i början på agusti med feber och sjukt ont i halsen!
vart hyffsat frisk till turkiet resan
mådde super bra då jag var där och hade inga bekymmer alls!
kommer hem och i lördags kväll kände jag mig lite halv risig
tänke mer att jag var trött efter resan!
jo tjena mitt bena vaknar på söndag morgon med feber och tät i lungor och näsa
åker och jobbar kommer hem vid 20
åker och köper bil i skellefteå
mår hyffsat i måndags vaknade jag upp med en jävla hosta ont i halsen
tät i näsa och lungor
hinner inte mer än hem från utlandet så är jag dyng förkyld!
så i dag tisdag sitter jag med min feber och min hosta och min näsa och mina lungor
och skrattar nästan åt det
man ska vara possitiv har jag lärt mig!

i kväll blir det att koppel träna lilleman så gott det går och få honom att lyda bättre
är otroligt läss på att flyga fram genom promenaderna!

samtidigt är det mitt egna fel som inte koppel tränat honom ordentligt eller snarare hade gjort det
sedan fick han vara ute i stugan och springa lös i över 1,5 månad så där
har jag största förklaringen!

och han har fått prov dra en vagn med skakkler osv
med min moster kan inte säga mer än att jag har haft en otroligt stolt hund några dagar!

Taira har gott in i löpen och är segare än segare
just nu är mattes soffa en favorit att sova i
och ännu bättre är det om jag får ligga på mattes mage och att hon kliar mig under magen !

förutom att koppel träna Pooh
blir det kanske film kväll med Linnea och A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0