Måndag 30/8-2010

Känns som att sommaren och 2010 har sprungit bort!

kändes som att de var nyss nyår och ja nu är sommaren över också
de är kallt på kvällarna och jag har då tagit fram både toppluvan och halsduken i högsta hugg nu har jag börjat virka mina vantar också så  jag slipper frysa på morgonen då jag ska ut på första svängen med hundarna!

förutom att de är måndag så jobbar jag som vanligt jobbar extra i dag känns otroligt skönt!

Pooh är så sööt  i dag har han smitit i väg på jobbet 3 gånger ut i trapp huset jim kom som ett frågetäcken bahh linda är de här din hund! hehe ja skrattar jag glatt Pooh såg allmänt förvirrad ut men  otroligt nöjd efter sitt lilla äventyr i trapp huset!
just nu har han beslagtagit mattan och sover 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0