några timmar senare

Efter några timmars sömn  2 timmar på stan och 2 timmars sovande i soffan med lill voven så ringde dom från jobbet och sa att de var kris på folk! :)
glad i hågen så går jag ut för att starta lillbettan 2 och till min stora fasa så hade jag glömt snuse
och då går de ju inte att åka i väg att jobba efter många om och men så hittade jag snusdosan undan gömnd under madrassen i sov rummet!

jag skulle aldrig lägga snusdosan där och till min fasa märker jag att de är bit märken på den!
så jag undrar vem som vart i farten om inte lille man ! som tur var så hade han bara bitit tag iden för att bära den och sedan gömma den!

han har blivit expert på att gömma saker nu!
och till råga på allt så kan jag ju berätta då min andra hund Taira hade gömt en Parisekorv skiva i kudd fodralet!

nog om det jag jobbar i kväll inte mycket att göra åt trivs så bra med mitt jobb så det gör ju ingen ting :)

i morgon ska jag försöka sova ut hade jag tänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0