♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Nu har klockan ännu inte hunnit ticka i väg så där jätte mycket

men normal klädsel

är faktiskt mina arbets kläder som åker på
då jag jobbar och av då jag kommer hem .
så mina arbetskläder består av
ett stycke sockar
underkläder som vanligt folk har
mjukisbyxor med muddar
linne och en tjocktröja med luva och muddar

!

i vanliga fall är jag en äkta mjukisbyx älskare
finns inget bättre
dessutom att försöka gå ut med hundarna i
jeans och högklackat är väl lika med att säga good luck

så har lite mer hemma kläder och ute kläder
eller hur man nu ska förklara det
något jag gillar är jeans legings finns absolut inget som är så mycket skönare
så brukar ofta bli jeans leggings mina älskade stövlar från malmö
linne och någon snygg tröja till
är väl  en svensson som alla andra
klär mig bekvämt måste jag säga
så att jag själv är nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0