♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon

består av ett stycke stora syster

jag och min syster är väldigt lika men otroligt olika
många ser direkt att vi är syskon
medan många andra tappar hakan.

jag

173 lång brunett bruna ögon, mörkare hy

min syster
180 lång blond,blåa ögon ljus hy


min syster och jag har alltid bråkat alltid varit oense om saker och ting
tills den dagen hon flyttade hem ifrån
så har vi inprincip aldrig bråkat
vi kan föra mer öppna diskutioner ringa till varandra
träna med varandra.

men de kallas väl syskon kärlek
min syster är ett plugg geni hon hade högsta betyg
hon pluggade jämt och de gör hon fortfarande
hon har på ett sätt varit en förebild för mig
om att man måste göra vissa saker
för att få andra saker gjorda osv
listan kan göras lång

medans jag

hatade att plugga ogillade skolan
plockar sällan bort tallriken från maten direkt
kan lätt stå i 2 timmar då vi bodde hemma
jag har alltid varit uppe sent
varit ute och ränt på stan m.m.
medans min syster har varit lilla ängeln

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fin blogg!

2010-12-14 @ 15:52:41
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0