♥ Dag 13 – Den här veckan.

Den här veckan  hit tills har varit otroligt mycket upp och ner hit och dit!

måndagen började med att jag fick ett sms av min kompis som ska ha barn att nu är de på gång nu blir det av ! över lycklig för det. tränade under måndagen och i går tisdag så vart det inte allt för mycket
mer än att slappa och känna lugnet och lite träning och motion med hundarna
fick ett sms senare på kvällen att min kompis fått barn så vart överlycklig.
barnens komentarer
han ser konstig ut
nej jag tycker han är snygg

typiska komentarer trodde jag skulle dö av skratt då jag fick höra det.

i dag är det onsdag och jag har inte gjort allt för mycket förutom att jag
och hundarna har varit på en bus sväng, i dag väntas träning

torsdag : jobb 9-23

fredag: njuta av ledighet

lördag: Cup i storumanhockey

söndag: planerar att vara bakis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0