♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Då var det dags att prata lite om mina föräldrar


Vad ska man säga Virrhöna till mamma och mummel gubbe till farsa! skulle väl kanske kunna beskriva mina föräldrar ganska så bra

iallafall så har jag inte så gamla föräldrar som många har jag har valt att inte skriva ut namn och ålder för de anser jag vara privat så mamma och pappa kallar jag dom !

iallafall så är jag uppvuxen med båda mina föräldrar vilket jag är otroligt glad för att dom fortfarande håller i hop också är något som jag känner en trygghet i

Pappa
ja han är en stor nalle björn men har lite svårt att visa känslor
istället för att säga jag tycker om dig min dotter så kan man förvänta sig att han knuffar till än och jävlas vilket jag uppskattar otroligt mycket, sedan så är min pappa en äkta homer simson som jobbar på att få en homer grop i soffan tittar gräna på tv en stund mellan 16-18 på dagarna och som äter hårdbröd smörgosar ut av tusan


Mamma

virrhönan  och även hjärnan bakom familjen mamma är en känslosam person som alltid finns till hands det är till hon man ringer om man undrar över något som man inte förstår sig på
mammas mat är alltid bättre än pappas väl gjord osv, mamma är även lite av en gotte gris som gärna äter lite godis på kvällarna och dricker en och annan läsk till helgen förutom det så är mamma och pappa lika bra båda två



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0