♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Helt ärligt finns det någon som man kan kalla för sin bästa vän?

jag har flera bra kompisar som jag brukar säga
det går 10 vänner på en riktig vän!

dom jag umgås med har jag valt att umgås med för att jag blir acepterad
för den jag är.
att jag är knasig i bollen allmänt förvirrad och blir kallad både virrhönan och rulator Linda
säger väl kanske allt !
men några av dom som står mig närmast hjärtat  är
Linnea,sara,äwä,björn,madde

om man sätter ihop dom i 1 person som är det min bästa vän!
men som sagt dom alla har små delar i sig som gör att jag verkligen älskar dom.

Linnea! är en tjej som jag alltid kan ringa ! vi har haft våra gräl vi har inte umgåts så mycket
bitvis men vi har alltid vetat vart vi har varandra

Sarah!
det säger allt vi är egentligen som helan och halvan det är
hon som rättar till mina virriga frågor och svar så
att dom faktiskt går att läsa av och förstå sig på

Äwä: spelat fotboll i hop i många år gott åk 7-9 i samma klass
vi umgås inte så mycket men när vi väl gör det så
vet jag att jag alltid kan lita på dig

Björn:
vi umgås i perioder men när de väl är något så vet jag vart du finns

Madde:
första mötet var på midgårdskolan 1 gymnasiet jag började 3 veckor senare
änn alla andra andra dagen jag gick vart vi otroligt nära
synd att du flyttat hela vägen ner till skåne men
än hur förbannad ledsen jag är när jag ringer så räcker det med att
du skrattar så känns allt 1000 kg lättare
vi pratar om allt




ni betyder otroligt mycket i mitt liv och ni gör mitt liv värt !
ni är alltid bara 1 telefon samtal bort




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0