♥ Dag 8 – Ett ögonblick

ett ögon blick!
det finns både bra och dåliga ögon blick lyckliga och mindre lyckliga
men det bästa ögon blicket var då jag hämtade min första hund Taira
tänk er att denna lilla varelse  kommer springande till mig mamma och pappa
runt om hörde vi andra hundar skälla det var från uppfödarens hundgård där det fanns några fler hundar
Tairas mamma och pappa var också på gården och gick runt ståtliga och fina
ett ögonblick jag sent kommer att glömma när hon sov i min famn hela vägen hem och vi åt banan tillsammans :)
änn i dag så fort jag äter en banan så tänker jag på bilfärden hem från östersund med lilla taira och banan ätandet  i bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0