♥ Dag 9 – Min tro.

Snabbar på lite här i bloggen så jag blir klar med utmaningen


Min tro!


ja vad ska man säga jag är både döpt och komfimerad,
mamma är kristen och gillar kyrkan iallafall den uppfattningen jag har fått
pappa däremot är ingen kristen snubbe utan han är mer
ja då var de väl dags att gå i kryckan alltså då  det blivit ett måste

när denna diskution kommer upp
med mina vänner eller bekanta så

säger jag så här att jag tror
att de finns någon men vad de är det vet jag inte
andar och själar är något jag faktiskt tror
att de finns
men där emot så tror jag inte på att de finns några onda andar
utan att dom har inte funnit sitt kall och ro att acceptera att dom
ska gå över till andra sidan eller hur man nu ska förklara detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0