Julklappar

Öhh!
julklapparna är inte inhandlade
knappt planerat vad jag ska köpa till alla när och kära.
jag och sarah kör med öppna kort i år vi har sagt vad vi ska ge till varandra
enklast så faktiskt så blir ingen besviken.
har köpt en Hannah montana tröna till hennes älsta
och en bil matta blir det till hennes yngsta
lillknoppen som inte ännu blivit så stor
vet jag inte vad jag ska köpa till blir att ringa sara under kvällen

sedan har vi då mammsen och pappsen
där är det absolut stängda kort då jag syster och Pa
planerat lite speciellt till dom
så detta blir spännande!

syster yster önskar sig en maskara och en puderborste från make up store
hennes kille Pa önskar sig mat tidningar eller liknande

sedan har vi Linnea och madde kvar
som jag planerat att köpa julklappar till
så 9 julklappar ohandlade
och min önske lista är inte ens ifylld



fick en förtidig julklapp av mamma


en sådan här fick jag då jag länge tittat på fotölj men tycker att de
blir för trångt i min lägenhet! det är inte en fat boy utan en i billigare kvalite men minst lika skön


lite lakan och sånt som man behöver i hemmet osv!

har tänkt köpa mig en julklapp till mig själv en ny tv till sovrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0