Madde kommer hit den 27. / 28 någon gång

NU är allt bestämt!

den 27 lämnar jag umeå och åker ner över till min älskade madde och hennes kille för att hämta upp dom och sedan åka tillbaka till umeå!

Självklart följer underbaraste och bästaste Linnea med mig också kommer bli så sjukt roligt att hon följer med :D var så längesedan vi gjorde något tillsammans ! men som sagt blir väl så då man blir äldre
både jag och Linnea har jobb hundar och vi umgås med lite olika människor men som tur är så vet vi vart vi har varandra!

nå väl jul klapparna är inhandlade förutom en som ska bli till en kompis! 

sedan har jag varit så duktig i dag med att storstädat damtorkat till och med så nu har mamma ritat ett kors i taket skulle jag tro!

damsugat dammtorkat torkat golven bytt rums bord hett upp julgranen ja jag är nöjd med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0