Fredag

fredag hit fredag dit!
iallafall en lång dag lär det blir går av 02 i natt! får se hur allt slutar ! i morgon är man inbjuden på grillning nere hos grannen eller jag har döpt om dom till grannen för så fort man nämner deras namn så blir det en väldigt intresant blick i mångas ögon!
så iallafall jag grannen och några fler ska grilla i morgon känns ju bara underbart hoppas bara vädret håller i sig! förutom att jag ska grilla i morgon så är jag i akut behov av en ny telefon var in på the phone hous och försäljare försäljare mig kan ni inte lura på något skräp! fick ett jäkligt shyst erbjudande men känner samtidigt att ligga och betala ca 700 kr i 24 månader de är en kostnad jag ska ut med varje varje månad!
funderar på att köra de fula stilen med att köra kontakt kort igen och helt enkelt bara smsa då pengarna är slut!

har ju lovat lite bilder på hundarna så här kommer några


Lill bubben Pooh


matte du luktar gott ! godis
Taira otroligt fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0