Kärt återseende av hundarna

ÅÅ i dag så åkte jag förbi mamma snabbt innan jobbet för att få lite alvedon och kolla febern! när jag parkerar bilen står mamma ute med hundarna!

svansrörelsen är otrolig på båda hundarna taira hoppar och ylar när jag kliver ur bilen och visar lilleman att hon ska hälsa först!

mamma släpper taira lös och lika så lilleman ! fick ordentligt med pussar och kramar av dom har aldrig hört taria yla så!

så mysigt var de har verkligen saknat dom! nu åker dom ut till stugan igen för att leta mer älg och springa lös och må bra och lilleman har verkligen börjat växa nu måste jag säga! han är snart lika stor  som taira 62 i mank ca ! :) otroligt söta och charmiga är dom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0