Lördag 1 vecka i lägenheten

Precis på pricken 1 vecka sedan jag flyttade! kan inte trivas bättre ! hundarna verkar trivas också!
nu är dom med mor och far i stugan på kvissla ! hoppas dom har det bra!

i natt/i morse då jag öppnade posten som jag missat att  ta in fick jag en välbehövande cheek !
tack mamma för all hjälp du är underbar!

sitter fortfarande på om jag ska dra till stugan i veckan ! om jag är ledig vill säga!

har gått och blivit katt vakt åt mamma och pappa då dom är borta! men vad gör man inte för dom små ullbollarna! hehe !
har så sjuk dålig humor i dag och i dag på väldigt väldigt länge skulle jag skriva med papper och penna har nästan glömt bort hur man gör ! det kan dock bero på min dyslexsi som gör att jag har svårt med de där!

men men  iallafall så fick alla sig ett gott skratt i tanke på att jag sällan sätter ut  .... ,,,, ??
i mina meningar som jag skriver

iallafall så har dagen vart helt okej än så länge!

vart jordgubbar och vaniljvisp med några vänner och film :) kan inte bli mycket roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0