saknar voffarna

Nu har jag varit hundfri för länge !!!  MAMMA  och pappa tog med sig hundarna i fredags till stugan dom har haft det otroligt bra där dom får springa lös hela dagarna ! dock så har dom dragit med sig ett helt Älg skellett :O in på gården som dom har knaprat på ! sedan så badar dom och Pooh som älskar solen har legat och solat berätta mamma i en baden badaen stol :D skulle så gärna velat ha kort på de!
Taira hon har varit och simmat långt ute i havet så härligt för henne!
själv så har jag haft de underbart jobbat och stått i äntligen börjat få riktig ordning här!
har i kväll kört i gång min första tvätt maskin här i lägenheten! dock måste jag ringa kvartersvärden
då mitt torkskåp lucktar urkas och brännt huvva

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

Hej hopp från stugan

Förstår att du saknar vovarna, men de har det underbart här. Taira och Pooh springer lös hela dagarna och letar "älg", dock luktar de inte så gott, det blir bad när vi kommer hem. Kram mamma

2010-07-28 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0