tycker bara du ska hålla käften

Är så otroligt läss på dit skit snack om mig och mitt liv kan du inte bara vara tyst hur svårt ska det vara!
ger man sig in i leken får man leken tåla!
ni var 4 och jag 1 hur fan tänker du då ?
men jag kan stå rak ryggad i slutet och säga att jag är stolt för det lilla jag gjorde ! längtar tills rättegången då ditt liv fuckar sig
då du inte har någons sida att luta dig mot då du inser att det du gör mot dig själv ochdet du har i dig gör det illa! och att du alltid kommer få leva med det är så satans läss på dej och ditt liv om alla dina problem jag orkar inte lyssna på dom något mer

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

2010-07-02 @ 04:42:46
URL: http://mirandaland.blogg.se/
Postat av: Miranda M.

Hej! ta en snabbtitt på min sjuk fina nystartade blogg. Bli en av mina läsare ;) jag är redan en av dina! ♥

(förlåt om du fått detta)

2010-07-02 @ 04:42:49
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0