usel på att blogga

har nyss konstaterat med mina vänner att jag är världs sämst på att blogga! men men vem bryr sig har denna sida för att skriva av mig!

i dag så har jag mått ganska så bra trotts gårdagens bravader!

känner mig rätt tung i kroppen tror jag börjar få feber!
men cola och snus så löser sig allt!
har varit duktig i dag enligt mej själv iallafall har äntligen sattigång med mitt och Albins vad som vi egentligen skulle börja med på nyårsafton men men!

Situps vi sa 100
men för att få ut mest efekt av det så kör jag det jag orkar x3 första gången vart det över 100 st

armhävningar sa vi också 100
men dom har jag kortat ner och kör 20x3

sedan har jag själv lagt in

bål träning plankan hatar den övningen mer än allt annat men man får fina rygg muskler sedan kör jag rygg resningar för att bygga upp ryggen!
målet för min del är att ha gått ner 15 kg tills jul gäller bara att komma igång med träningen kanske blir 20 kg till och med ! men så länge jag är nöjd så bryr jag mig inte vad andra tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0