god natt mina vänner!

Får ta och säga god natt nu!  dagen har varit lång och lärorik!

Har lärt mig att få ta dagen som den kommer! otroligt skönt ! men som sagt så kräver mitt liv lite mer än att ta dagen som den kommer!

är lite av en planerings människa måste skriva av mig lite babbel!!


iallafall 1,5 månad kvar till jag flyttar otroligt skönt!
2 a på 70 kvm eget hus typ !
hund gård m.m.  ska ha min egna lilla altan! med blommar och trädgårs möbler ja oj vad mysigt!

planeringen går ut på att jag vill ha allt planerat näst intill i minsta detalj!
inte för att folk förstår varför men har lite svårt för de där med impulser nu mera och stress är det något jag absolut gör varje dag så är det att stressa! även om allt är planerat så stressar jag!
nu har jag inte ett schema från det att jag stiger upp tills jag lägger mig men nästan

exmpel 06:30 vakna 9 jobba 16 sluta jobba 16:30 hundarna på prommenad  laga mat blaha blaha blaha!

sedan på kvällen ta den som den kommer mycket tid med hundarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0