Lördag och badhus!

I dag så vart det badhuset med barn! har suttit i bubbel poolen med Peder och diskuterat fram och tillbaka diskuterat hit och dit trevligt värre! medans barnen har sprungit runt och lekt åkt vattenkana !
iallafall så lyckades även barnen få med mig  att åka inga skador eller liknande så är rätt trött !
väntar på att mina små älsklingar ska komma  så jag får mysa lite med dom !
dom värkar komma vid klockan 18:30 mamma har varit så underbar och tagit hand om dom under  fre och halva lör! sedan så ska hon ha dom i morgon en stund också så jag kan åka på Planeten :P samma som Leos lekland!  ska bli otroligt roligt och spännande Peder och hans dotter ska också dit så jag passar på att åka dit jag med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0