Måndag kväll jag är slut med

Kan bara meddela alla att jag är totalt sjukt slut med varenda muskel värker knäna gör ont och ja fan vad jag klagar
glad och possitiv ska man vara

iallafall dagen har gått till slit och släng
hade en underbar dag på jobbet skrattar alltid lika mycket!

har äntligen köpt flytt kartonger var till holmsund och packa lite 5 kartonger vart de! så nu är köket typ tömt på grejer nästan!
och måste be min vän ta och hämta sina saker nu alltså de börjar bli knas allt ihopa dock visst de är länge kvar tills jag flyttar men tiden rinner ju bara i väg nyss så tyckte jag att jag fyllde 19 osv men nu är det snart juni och 15 juli flyttar jag!
ja jösses
har massor av tokig heter att berätta med de får jag nog spara till en annan gång :)

voffarna helt slut på spring och bus hela dagen blir kvälls svängen på en stund sedan säger jag då godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0