Måndag somliga dagar

en lång dag :) men otroligt skönt dagens planer ser ut att bli uppfyllda! hundarna busar på som vanligt i soffan tur att den är stor nog åt mig och båda hundarna!
blir Holmsund  i kväll börja packa !
jösses vet inte vart jag ska börja egentligen blir inte riktigt klok på detta
men har räknat ut att de är lite drygt 40 dagar kvar tills jag flyttar men tiden går fort då man har roligt!
trivs otroligt bra på min 3 jobb som jag har och livet kan inte vara bättre än så här!
visst så är allt krävande och man går på motgångar men de är väl meningen med livet att man måste kämpa för att få saker och ting att fungera!
iallafall så måste jag å få fingrarna ur och åka och köpa flytt kartonger !
10 kr st för banan kartonger på Ica teg nej tack
2 kr på ica maxi men åker nog på rusta och köper 10 ordentliga eller något liknande!

vet inte riktigt vart jag ska börja packa! men blir nog att börja med allt porslin osv!

så här ser dom närmsta 4 veckorna ut

denna vecka
v 21 jobba mån till fre ordinarie fre - sön extra jobb
v 22 mån till sön jobb
v 23 mån till sön jobb
v 24 lediga veckan tar nog på mig extra jobb!

v 25 jobb mån till fre
v 26 jobb mån till fre

också rullar de på så måste hitta lite tid till att packa !
så blir att packa då jag har möjlighet och tid!
de är hela 94 kvm som ska ner i flytt kartonger skruvas i sär osv
så har det jag gör den 15 juli så ska allt vara i hop packa och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0