soligt väder!

Underbart må  jag säga !
det är sol ute och varmt och jag har lyckats få färg är super stolt över mig själv!

2007 så brände jag mig ordentligt i ansiktet när jag var i fjällen och sedan dess så har jag nästan aldig blivit brun! utan jag blir Pion röd altså nu snackar vi tomat röd och sedan är jag så där jätte röd och fin i ansiktet men jag blir inte brun! övriga kroppen så blir jag brun direkt jag tittar på solen !

Sälsjö 2007 så hade jag brännblåsor i ansiktet av solen i tanke på att snön reflekterade solen så blev det betydligt mer.
ni vet då man bränt sig väldigt mycket på solen så att de sticker så ont hade jag då!

iallafall
solen skiner  och det blåser en hel del i dag!

men vad gör det då man kan hitta ett ställe där det är vindstilla ! på mammas balkong är det minst 20 grader varmt vill jag lova!


i allafall så går dagen åt att jobba från 8 - 20 i kväll! otroligt skönt faktiskt alla andra är lediga men inte en människa ute så jag passar på att jobba och mamma är ledig så hon hjälper mig med hundarna i dag! nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0