jobb

passar på att summera dagen på en kort rast!
bus med hundarna i 2 timmar ute skottade och satte upp stängsel så är nöjd med min insats han förbi öb träffade kusin och hennes bäbis var jätte kul att träffa henne surrade på ett tag så  de kändes bra att få lite saker ur vägen där med! så blir att kanske träffas till veckan som kommer!
i går kväll han jag med lite jul pyntande ! då jag jobbar nu hela december så försöker jag passa på att fixa lite jul grejer på kvällarna då jag slutat jobba vilket inte går så där riktigt bra men de funkar de med !
förutom det så har jag försökt städa i lägenheten rum för rum
och när madde i går ringde och sa att hon troligen flyttar tillbaka till umeå så gjorde hon min dag vart så överlycklig och glad över att hon kommer tillbaka>!
i så fall så kommer hon flytta in hemma hos mig för att känna sig för lite och vart så glad när hon berättade så de går inte att beskriva de är en person som alltid får mig glad så fort vi pratar så blir jag glad även om jag ringer och håller på spricka av ilska eller det bara sprutar tårar så så fort hon skrattar så blir jag glad hon kommer alltid med kloka råd alltid på bra humör hon kan alltid få en på bra humör
dom som betyder för mig är
sara,madde,linnea,bror,syster, mamma,pappa,
ni gör min dag värd!
en sak som jag tog lärdom av i mina unga år är att ens pojkvän är inte ens allt hur fan kan en ens kille vara ens allt de funkar lixsom inte i vardagen exempel vis om de tar slut så kan ju inte allt bara fall ihop och försvinna utan man måste kämpa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0