klämt fingrarna

Kan med glädje lova att jag har ont i mina fingrar på vänsterhand! 
var ute och körde hundarna envända och i samma veva som vi skulle in genom ytterdörren till mamma och pappa så vart dom superglada som dom tvär drog och jag han inte med dom in i fullfart i trapphuset och jag med halva sparkcyckeln och på något vis så lyckades jag få fingrarna mellan kopplet dörren och sparkcyckeln så ena fingret är så där lagomt lila och blott och värker och dunkar ! men kan röra de så är nog ingen större fara !

iallafall så har jag kommit fram till att jag har fått nya grannar och jag är så nyfiken så de finns ju inte
vill ju veta vilka dom är och smyga kan dom fan inte göra men de gör inte mig något
de dunkar till i golvet då och då ! jag tror att dom har små barn.


och nu var denna dag nog till enda. ser lite tv snackar med lite folk
blir nog att sova på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0