min första kärlek

Oj nu måste jag för de först  tänka efter

måste nog ha varit då jag var 15 år

då träffade jag en helt underbar kille vid namn Patrik vi höll i hop i ca 8 månader  ett distansförhållande som slutade med att han var otrogen tråkigt nog!
vi hade det bra när allt fungerade vi åkte och hälsade på varandra känns som en hel evighet sedan
och vi pratar än i dag titt som tätt och vi båda mår nog bäst av att det faktiskt tog slut ! distansförhållanden funkar inte i längden tror jag dock så är de viktigt att vara lyhörd och lyssna på varandra!
så de var ett kort inlägg om det
hinner tuvär inte skriva mer nu
när tiden inte alltid räckertill!

iallafall så i dag väntas ännu mer träning
löp rund på 7 km tidigare i dag, träning med hundarna totalt ca 7 km var av drag var drygt 3,5 km skulle jag kunna tänka mig nu väntas middag med mamma sedan träning med syster halv 7 - 21:05 sedan blir det nog ut på vägen en stund och träffa linnea och busa lite !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0