Onsdag planerande

Har pratat med med min kompis  nu på morgonen om helgen då hennes ena dotter fyller år!
så har planerat lite kring det ska bli jätte roligt var länge sedan jag var på kalas då hela min släckt fyller år i januari till februari inprincip så ladda vi upp för de efter jul!


nå väl har iallafall barnets presenter klara 5 stycken som jag lovat nu  vi har en liten speciellt grej då hennes barn fyller år

att då den ena fyller år får den 5 paket och den andra som inte fyller år får 3 paket
så om ca 1 år så kommer det att bli totalt 11paket som ska till den familjen då någon av dom fyller år! 

så blir spännande så inga fler barn nu för då ökar ju paket mängden !

iallafall så är det onsdag träning planeras kl 17 frågan är ju bara hur fasiken man ska kunna ta sig dit i detta  lilla snö kaos som är.
men allt går bara man vill  jobbar extra även i kväll kan inte bli så mycket mer spännande en så här! 

så är nu uppe i 47 h över tid vad kan man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0