Onsdag!

Onsdag vaknade 07:30 spännande värre
med massor av sladdar och saker som piper hundarna hoppade upp i sängen
och var busiga!
mamma kom förbi och tog med sig andnings apparaten maskinen
tjohejsan saken tillbaka till sjukhuset

hoppas att dom kan hitta felet någon gång iallafall!

idag är det onsdag och hundarna är helt utslagna efter våran långpromenad på ca 1,5 timme
idag väntas träning vid 17-18 träffa lite folk i kväll från skellefteå
träffa bästaste Albin är också ett måste


är rätt taggad på träning i dag faktiskt trotts att jag har dunder ont i skulderbladet
då jag bytte däck i går och envis som jag är så får de inte ta så lång tid
jag bar alla 4 däcken till bilen ca 500 m
och ja de får jag ju stå för i dag då man inte bär rätt

har inte så stora planer för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0