puttrat på i 50 sugen på en ny tatuering

Pinas ska man göra började min färd från boden i går kväll vid 00:00 tankade mammas bettan full med energi cola till mig och en dosa snus så tänke jag att jag skulle väl klara mig hem !
nå väl allt gick frid och fröjd e4 an 110 sträcka pendlade mellan 95-105 då de var lite snö  på vägarna och halt!
nå väl allt frid och fröjd tills jag kom till Skellhell där vräker snön ner och då menar jag vräker ner såg knappt tio meter framför mig bilen bakom måste trott att jag var dum tänkte jag som saktade ner och låg på 50 på 110 sträckan men han saktade gladerligen ner och höll samma hastighet och jag tänke han måste väl köra om men inte alls! puttrade på i mina 50  km/ h och var glad i hågen att jag höll mig på vägen då jag mötte lastbilarna  då all snö rök bara for och man såg ingenting bara vitt inget annat!

satsatde på att kolla på stolparna på sidan av vägen så jag inte hamnade i diket och inte förlångt till mitten


har även stora planer på att göra nästa tatuering!


har ju denna på min vänstra under arm
ett tass avtryck från Taira


den jag har på benet gjordes om för 2 år sedan

tatuering 3 är ett till tass av tryck från Poohs TASs och den ska vara
helt vit med eventuellt lite skimraden rosa i kanterna alltså konturen
men får se vad dom säger på Red dragon tattoo i Umeå


nu blir det duchen och sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0