Torsdag kväll! bankomatkrot

Hoppas innerligt att jag fått mitt bankomat kort på posten i dag innerligt ! Känner för en hel mys kväll med underbaraste Linnea  var så länge sedan vi gjorde något nu ! sen  har jag fått för mig att jag är hungrig konstant och då menar jag konstant hungrig! i går kväll så så fort jag såg reklam om mat så vart jag hungrig jag bah gött med kyckling sen kom max reklam jag bah lätt en hamburgare också!

nä i dag om mitt bankomatkort kommit så blir det faktiskt att lyxa till det med en fläskig hamburgare från max men inga pommes för magens skull!  sen så  blir de på ica och köpa poppcorn så jag kan använda min poppcorn maskin som jag fick för xx antal årsedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0