Älskade rulator

Så är det jag formligen älskar min "rulator"  är faktiskt lättaste ordet att förklara sparkcyckeln som jag drar hundarna på. tids nog så har Taira nu också fått lite fäste för att dra riktigt roligt !
så jag drar med båda lite nu och då kortare sträckor och ofta så dom kommer in idet hela!

Lördag i dag jag sov till 15 i dag har haft så sjukt ont i huvudet mamma som var så snäll och tog hundarna tusen tack har haft ögonbryns huvudvärk som jag och mamma brukar kalla de
haft svårt för starka ljus under dagen /kvällen men betydligt bättre nu fick lite medicin av mamma så blev det kanon bra!

förutom det så hamnade jag på jobbet en lördag som denna gör inte allt för mycket finns nog saker att göra här också! slutar 02 i kväll!

har tagit lite kort då jag är ute och drar så ska lägga upp dom här senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0