bäbis filten är nu halv vägs

Snart slutar jag för dagen! känns otroligt sööt!
tänkte meddela att det går otroligt bra med bäbis filten till min kompis! har i dag hunnit gjort över 20 mormors rutor 


är otroligt nöjd vilket inne bär 2 rader till på mitt arbete och nu är det ca hälften kvar !

jag känner mig som agda 95 men virk och stick nålar i fullaste hugg men jag är nog alla mina vänners extra mamma och mormor emellan åt !
ligger i god tid i mitt arbete  då barnet planeras komma någon gång mellan mitten av november till december jag vill inte säga något exakt datum.
men jag känner att detta projekt kommer jag att lyckas med! 
bilden ovan är inte mina egna men hittade en på google så passade på att lägga ut!

Snart har 3 punkter klarats av för dagen nu återstår bara 4

Jobbat chek
hundar  chek
mat chek
Träning
Hundarna
Städa/plocka bort
Sova



har egentligen inte alls något att städa men som sagt så är det alltid lite små plock varje dag
och då man har 2 hundar som älskar allt som heter jord,gräs grus m.m.
så blir det rätt fort smutsigt inne

Nej shiiit

Måste verkligen ha allt tvättat och klart senast onsdag kväll
hur fan ska detta gå?

I morgon jobbar jag 9-23
onsdag 9-16 träning 17-18
sen måste jag fan packa

jag planerar att tisdag natt blir en tvätt natt
jösses mitt tidschema har gått i konkurs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0