Då var de dags igen just snyggt

Jajemen ! hösten är fylld av förkyldningar vinter kräck sjukan och andra å kommor
har själv legat halv förkyld hela hösten och nu åkt på mag sjuka tummen upp! ligger i min säng och tänker inte röra mig mer än nödvändigt!
hundarna är här tur att jag har världens underbaraste mamma som hjälper mig ! 

dagens planer är att
försöka äta något
se film sova se film sova se film

sova sova

undvika att må dåligt helt enkelt!

Hundarna sover så gott båda två har lagt sig i sängen brevid mig och mår hur gott som hellst
är dö hungrig men vågar då inte äta något !

får se de possitiva att de kom nu och inte om 1 vecka då jag sätter i väg mot Skåne med Linn

spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0