dagen hittils tid ger pengar

  • Fikat med Linnea chek
  • busat med hundar chek

åter står ju hur mycket göra som hällst i dag

* Måste hämta Poohs halsband riktigt nöjd är jag med det
*köpa fler gardiner7
*städa/plocka undan
*fortsätta busa med hundarna



Poohs halsband kan vänta tills  imorgon inga problem
gardinerna kan också väntatills i morgon

allt detta kan jag skjuta upp tills i morgon utan större problem
men då är det fredag och jag slutar jobba 16
får besök vid 20
så du har jag alltså 4 timmar på mig att fixa någon ordning här hemma

allt går då jag sätter fart men
då är det detta med trafiken
bara för att hämta halsbandet köpa gardinerna tar minst 1,5 timme
så räkna 2 h
då har jag alltså ca 2 h att göra fint här hemma eller ja få bort massa onödigt

gud vad jag gämrar mig nä tid ger pengar eller hur var det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0