detjag inte orkade gjorde jag endå

Ja som jag sa tidigare så hade jag inte tänkt åka och hämta halsbandet till Pooh köpa gardiner osv osv


men kände där vid 15 att nä de var faktiskt dags att ta tag i det jag faktiskt planerat
så först så åkte jag på Expo där jag hittade två jätte jätte mysiga ljushållare med frostat glas har hängt upp ena ska ta kort och lägga ut i morgon! 
köpte även en ny tavla! och jag måste säga är stolt den hänger rakt känner att jag vill ha in lite mer girl girl tema i min lägenhet  så tavlan är rosa med blommor och sånt på det gillar vi

sedan bar det av upp på Lobohundartiklar där jag hämtade Poohs halsband ett jätte fint baby blått vart det han är super stilig i det!
sedan tog vi en sväng på maxi där jag köpte dom röda gardinerna som jag inte trodde skulle passa
som faktiskt passar otroligt bra men nu ser jag ju hur förjävligt det ser ut med en vit gardinstong mitt i allt så måste införskaffa en svart rund.

min stavning är inte på topp idag!

iallafall så sprang jag in en snabb sväng på Hemtex där dom had 50% och 30% på massor av varor ska åka upp dit igen då jag har mer tid att titta i lugn och ro!
var på jakt efter en svart duk till vardagsrums bordet men tuvär så var storleken jag skulle ha slut så de fanns bara 150x180 och 120 x120 och de funkar ju inte allls! så blev en provisorisk duk för 50 kronor på rea som jag också visar i morgon inte min stil  men de får duga tills vidare ska nämligen köpa mig ett nytt soffbord/vardagsrumsbord


sedan efter alla inköp så tog vi oss en rund ner mot scan så hundarna fick busa av sig ordentligt så nu sover dom så sött!

har hunnit sätta upp gardinerna skruvat upp ena ljuslycktan tjosan

i morgon återstår då lite städning och plock och tvätt!
tänke passa på att tvätta i morgon

nä nu blir det tv och mys i soffan med hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0