Fullast vann

När jag och mina vänner festar så kommer vi alltid på något roligt fullast vinner exempel vis priset gick till Linnea själv så höll jag mig städad nästan hela kvällen otroligt roligt hade jag iaf mycket trevligt folk och evenlina som fixade chips ostkrokar m.m. trevligt trevligt vart lite mycket folk en stund men sånt är ju bara trevligt jag och Linnea vi mötte ett jätte gulligt gay par på max hur söta som hellst var dom jätte trevliga också ! dock var den ena otroligt mat glad så efter att jag ätit lite mindre än halva min hamburgare så frågar han är du inte mätt jag tittade kostigt på honom och fråga om han var hungrig och givetvis så var han det så jag tog 2 tuggor till och gav han hamburgaren sen var hans kväll räddad efter två stora mat mål på max!

själv så är jag inte så mat glad i fyllan !
tror dock att jag gjorde ett bra val då jag hoppade över att laga ris kyckling och curry kan ju inte bli mer än fel på fyllan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0