Helsingborg kväll

Äntligen lördag kväll eller hur ska man uttrycka sig!
har gott och blitvit förkyld ont i halsen,huvudet och feber känns inge vidare måste jag säga!

blir oftast så då man kopplar bort vardagen och tar det lugnt så bryter förkyldningarna ut  tråkigt att det ska hända då man är hos bästa madde

saknar folket i umeå
mamma,pappa,linnea,äwä, och några fler
saknar även att prata med sarah i tele.
nå väl
det vart inge ikea i dag tråkigt nog men lika bra var det tror jag

så i kväll tänker jag ligga inne och vila upp mig för att må bra till morgondagens busigheter här  i Helsingborg !
i morgon blir det nog ikea och lite shooping skulle jag tro!
sedan  i morgon kväll ska jag packa i hop allt jag handlat och resväskan lika så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0