Höst frisk, hundarna

Hösten börjar värkligen närma sig eller ja den är faktiskt här!
och kallt är det också!

idag känner jag mig frisk och mår rätt så bra kroppen är fortfarande sliten
men de funkar de med

köpt nya gardiner  i dag! ja de vart röda inte knall röda uta som snyggt röda
dock är mitt öga ovant denna färg och känner mig lite miss nöjd!
måste byta ut duken på bordet ser för taskigt ut
så i morgon blir det att införskaffa en hel svart duk i stället för den jag fick av mamma!

har kört båda hundarna i kväll också! de gick undan vill jag lova dom har slutat bråka i ledet nu
och gör bra i från sig!

tvätt maskinen går för fullo nu ! och jag har damsugat
och imponerad mamma blev då jag faktiskt plockat ner köks fläckten och rengjort den ! :)
är nöjd över mig själv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0