just nu bromma flygplats stockholm

Ja vad kan man säga hittils?
har hunnit drukigt 3 koppar kaffe läst expressen nästan 2 hela gånger! hållt mig från skratt attack då gubben brevid mig snarkade på planet!
iallafall har inte hunnit så mycket mer än det suttit på planet övervunnit min flygrädsla  med start och ladning en gång nu återstår bara 1 start och 1 landning kvar sen är jag hemma i Umeå igen känns otroligt skönt måste jag säga gillar de inte men vad har man för val`
iallfall så möter bästaste underbaraste Linnea upp mig på flyget känns bra att någon står där och väntar på mig!
har hunnit med att skicka massor av sms underdagen ringt en massa bokat om och fixat en massa så nu är veckan räddad
saknar mina underbara små vovvar så oerhört mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0