kört med båda nu

Alllt gick inte riktigt  enligt planerna men är riktigt impad  över att det gick så bra endå!
hade inte alls högaförväntningar!
Taira började dra nästan på engång och pooh i väg som ett skott efter ett tag märkte han taira och fick försig att busa röt till och dom slutade och sprang en sträcka på 600 m ihop gick otroligt bra!
fick lov att hämta mobil laddare hemma hos mig så tog min "rulator" och Pooh och de gick undan dock mycket luckter då vi tog en annan väg som han inte riktigt är van vid så blev lite trubbel på vägen dit men på vägen hem till mamma så skötte han sig gallant vi höll ganska så låg fart då jag vill att han ska lära sig att hålla sig frammåt rakt frammåt och inte åtsidan frammåt
just nu har båda hundarna fått lite kött kross och vatten så nu ligger taira på mammas bäddsoffa och pooh ligger på sin bädd och vaktar sin boll!

totalt var dom ute nu i 1,5 timme är riktigt nöjd!


själv så ska jag ladda upp baterierna inför kommande träning 21:15-22:15 efter de blir det att köra  hem till mammsen och bara gosa med hundarna innan jag ska hem ducha och se vad resten av kvällen har att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0