Löshår eller inte

Har länge funderat på att sätta in lös hår då jag är läss på att ha kort hår nu har mer än tusengånger
funderat på att ta köksaxen på morgonen och klippa lite här och var så håret fungerar!
men känner att jag vill ha långt hår och då är nog hårförllänging lösningen för mig så jag inte tar saxen en vacker morgon så nu ska jag åka i väg snabbt och titta på lös hår och sedan bokatid hos frisören för att sätta in det!
3 månader kan man ha det och dekänns ju helt okej tycker jag iallfall!
sedan låter man håret vila lite och sätter in igen ! så då borde jag nog kunna hålla mig ifrån att ta köks saxen !

så planerna är att ta en liten kort paus från jobbet och åka och kolla på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0