måndag morgon ursh för måndagar

Det possitiva med måndagar under vintern är att de är hockey på kvällen !

just i dag så är jag extremt seg efter
en dålig natts sömn vilket kommer på värka mitt humör i dag känner jag!
inte bara de att allt går extremt sakta i dag
utan att jag kommer bli lätt irriterad
nå väl så är väl livet man kan inte alltid vara på topp!

iallafall är dagens planer

hundarna, jobba, städa lite som alltid har börjat hitta en rytm för att hålla de snyggt här hemma
ställ aldrig bort damsugaren jätte lätt att bara starta och köra igång en vända!

iallafall efter jobbet så blir det ännu mer hundar och sedan träning  ikväll är lagomt taggad
om inte min trött het tar över allt  för mycket
men är taggad är jag till 1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0