nys om julmusik

Känns skönt att veta att jag inte är den enda som tänker på julen

Min kompis har redan handlat klart alla Jul klapparna!
vart helt chockad då hon sa de! fast å andra sidan kan jag förstå
varför hon gjort så också! själv så har jag inte ens funderat på
vad jag ska köpa till mina nära och kära
och knappt vad jag själv önskar mig då mamma frågade här om veckan

ärligt talt så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag önskar mig!

och sarah är på hugget om jul bak redan
förra årets bakning var hemma hos min i min första lägenhet i holmsund
knäck överallt men den smakade mumms is chocklad gjordes också!
har lite funderingar på att köra i gång julbaket
sista veckan i november och sedan försöka baka något nytt
varannan dag eller så!
några måste inför jul för min del är iaf
**
* Knäck
* ischocklad till pappsen
* Lussebullar till alla snälla som hälsar på
* peppakakor till alla snälla som kommer på besök
*mjuk peppakaka


sedan måste jag nog
iallafall prova mig på en jansons frästelse och bjuda pappa på
han får vara försöks kanin på den
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0