Onsdag

Dagavill like nanting jävulst!
men de funkar iaf har fredag i huvudet ännu hoppas på att de blir lite bättre efter dagen slut! just nu har jag brottnings match med taira i soffa och min laddare till datorn då hon kommer åt den med tassen hela tiden så hon rycker ut den!
i dag känner jag mig knappt livande ögonen hålls uppe med hjälp av tändstickor  känns det som!
hundarna har fått busa av sig ordentligt i dag så nu sover dom gott!
dags för avmaskning av dom också
kan knappt tänka mig att taira är  1 år och 10 månader nu och lilla pooh är hela 9 månader tiden går sjukligt fort  och snart är taira 2 år och pooh 1
kändes som att de var några veckor sedan jag fick hem taira till mig och kändes som i går då jag körde dom där milen för att hämta min älskade lilla pooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0