På väg mot Skåne/hälsingborg

Jajemen om ca 10 minuter så sitter jag och Linn på väg ner  till skåne
till våran älskade madde ska bli så sjuk roligt att få åka ner dit och hälsa på henne

kommer giviet vis att sakna alla här hemma
speciellt hundarna dom var superglad nu på morgonen
då dom fått varsitt ben och varit ute på långsväng nu innan jag ska fara
har sovit hos min mamma i natt då de är hon som ska ha hundarna
nu när jag är borta.
också ja när vi kommer in bara för 20 min sedan så tänke jag perfekt då får mamma sova till 07 iallafall
ice sa nicke
dom som 2 raketer in upp i dubbelsängen och var över lyckliga
som tur var väckte dom bara mamma och inte pappa!

nä nu åker jag ha en underbar dag min kära

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0