Sista kvällen i Helsingborg

Samman fattning av resan

har haft en otroligt bra rolig skratt fylld resa med massor av shooping tjej snack m.m.
torsdagen gick till att åka bil för att komma ner till helsingborg vi var framme kring 19:30
vi har bott hos madde och detta hus är som ett hotell måste jag säga så otroligt fint hus har jag sällan sätt

fredagen åkte vi in till Väla city och shoopade loss bland butiker
där jag blandannat hittade 3 tröjor byxor m.m.

kvällen tillbringade vi på tiwoli ett av dom mest populära uteställerna här bland unga
vi hade jätte trevligt drack öl och pratade en massa


lördagen gick till att vara seg se film och känna sig allmänt risig då jag under kvällen fick feber och halsont

i dag Söndag
så åkte vi åter igen in till Väla city och Ikea
måste säga att jag har fyndat en massa ljus och mysiga saker till mitt hem
är otroligt nöjd!
middagen vart på max i Hyllinge
och nu är vi åter hemma hos madde
kan tänka mig att de blir att se film i kväll
och bara umgås sista kvällen

i morgon måndag är det rese dag för min del om Linns bil fungerar kommer hon att skjussa mig
annars blir det tåg från åstorp-helsingborg-malmö-malmö airport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0