Torsdag 28/10-10

En lång dag väntas för mig!  många tankar och funderingar runt om kring!
förövrigt är det Torsdag och jag har fortfarande fredag i huvudet blir inte klok på detta!
iallafall väntas jobb,tandläkarbesök,träffa lite folk, och hundarna i dag!
många saker på listan.
några är redan avbockade
*betalat räkningar
*bus med hundarna
*situps,armhävningar, benböj!
DETTA ÅTERSTÅR
* Äta frukost måste lära mig det
*mer bus med hundarna
* Tandläkarbesök
*skulle behövt städa bilen återstår om det finns tid i dag



innan nästa vecka  slut så måste jag ha bytt till vinterdäck
men nu är de ingen snö ute och barmark igen men det fryser på  på kvällarna och det kan vara värt
sedan tar de lite tid också då jag måste lägga om däcken också!


Taira 7 veckor


Taira i dag>!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0